Friday, August 15, 2008

Outing

Hari ini saya keluar bersama-sama dengan Jules. Hari ini adalah outing yang seronok. Outing hari ini seronok kerana kami merayau2 di Matang dan lalu di k-box(saya tidak tahu nama tempat itu ekceli).

Mula2 kami malu2 untuk menyanyi. Tetapi selepas itu kami mahu dan lagi dan lagi dan lagi...Sampai RM10 kami habiskan utk menyanyi(maksudnya 10 lagu)..hohoho...kali pertama kami menyanyi makcik dari kedai sebelah masuk ke dalam kedai untuk melihat kami menyanyi. hahaha...kami perasan suara sedap sekejap..saya sungguh perasan...

Saya hampir kehilangan suara apabila menyanyikan lagu Misha Dedebu Cinta. Uhhh...Sungguh suara tidak sampai. Malu saya.

Ahahaha...apsal la aku ni merepek meraban dlm bahasa ala2 bahasa baku nih...Nyways, arini nye outing, adalah seronok. Otak yang serabut pn leh ilang serabut sbb menjerit2 je nyanyi tadi.

Lepas tu, kitorg makan cucur campur b4 balik. Gelakkan budak2 yang nyanyi lagu cinta sms.
Gaya dalam kbox tu pn leh gelek2.adehhhh...

0 butterflies: