Monday, August 18, 2008

Ayat-ayat Cinta

I like this song...

Ayat-ayat cinta
Desir pasir di padang tandus
Segersang pemikiran hati
Terkisah ku di antara cinta yang rumit

Bila keyakinanku datang
Kasih bukan sekadar cinta
Pengorbanan cinta yang agung
Ku pertaruhkan

reff:
Maafkan bila ku tak sempurna
Cinta ini tak mungkin ku cegah
Ayat-ayat cinta bercerita
Cintaku padamu
Bila bahagia mulai menyentuh
Seakan ku bisa hidup lebih lama
Namun harus ku tinggalkan cinta
Ketika ku bersujud

Bila keyakinanku datang
Kasih bukan sekedar cinta
Pengorbanan cinta yang agung
Ku pertaruhkan

repeat reff

Ketika ku bersujud


I was never good at writing stuff(smpi skang pn). Seriously, dlu kat skolah masa form 5 Essay mmg hancur la gak..Wish I was as good as the songwriter. Lagu tu penuh makna..Tersurat dan tersirat(teringat kat skolah dlu bila wat rumusan slalu kne cari isi tersurat n tersirat, bila wat EAP kat campus pn sama, cuma time tu mmg hancur gile, cam takleh nak catchup ape yang diajar.ahaha..lembab sungguh!).Sbnrnya dah lama saya ske lagu ni, cuma saya agak pemalas, so eheheheh....

Oh, tadi cari pasal hotlink plan kat website. I was looking for something, but I didn't get the answer that I want. Sungguh tak ergonomic punye website. Seriously! The result wasn't satisfying at all.
Gile tak ske bukak website2 seperti itu.hahahah..

B4 tu my mum suggested bli handbag dalam catalog. And I want new shoes as well(for working purpose). Dato Jimmy Choo, sila buat kasut tumit rendah yang cantik utk org pendek macam saya. Bukan pe, bila dia wat camtu nnt byk la nama2 kecik stat terikut2 trend tersebut. Saya berat, so lebih baik pakai kasut rendah sbb cepat sakit kaki. Lepas tu sbb saya tak pandai pakai heels, kaki saya slalu terpleot. Betul!tak tipu..huhuhu...kesian kan?

Dan pereka handbag terkenal dunia e.g brand LV, Bonia, etc,sila buat handbag utk budak2 hingusan macam saya. Saya tidak pandai pilih handbag. Pada saya semua handbag macam org tua punya. Kenapa saya tak jumpa handbag yang menuruti citarasa saya?Actually, I don't even know what I like, which is just so pathetic. Maybe I'm used to my mum bought all the handbags for me and I didn't complaint much. Saya sungguh tertekan....

0 butterflies: