Monday, August 25, 2008

Confuse

Pagi ini saya cuba bangun awal. tapi mata saya siyes takleh bukak. Ini sebab saya tdo lambat smlm(alasan). Yela, kuar ngan Jules, pastu malam kuar ngan family. Tak tau kenapa malam smlm belakang sakit sikit. Mungkin sbb penat duduk lama sgt.Kalo nak bersila tu susah sikit la kn sbb pakai skirt.

Tapi ada satu benda yang someone cakap yang wat aku terfikir, betul ke aku camtu? ataupun aku nye action towards something yang buat aku nampak camtu? Yes, there are times aku nak benda yang dia cakap, just like other girls do( or girls don't do that as much as I do?), tapi am I really that? Or perbuatan2 yang aku rasa normal menjurus kepada apa yang org nampak as tak sabar? Or am I in denial?

Sekarang melayan lagu I'll Be-Edwin McCain. Asik jelajah ke Indonesia je, minggu ni angin ke negara-negara barat, tak terkecuali negara2 latin(sbb dgr A Puro Dolor gak skang). Maybe nnt nak g Perancis lak. Aritu g Jerman jap dengan The Boyz yang sudah bubar itu. Jepun dah agak lama tak jejak, maybe kalo ade masa minggu ni nak balik ke Jepun. Janji ngan Zatil dah aritu..Huh,bznye!Ye la sgt...

Rasanya shoutbox kat seblah tu sgt overacting kan?Gedabak gile..

0 butterflies: