Thursday, May 27, 2010

Sgt Tertekan

Hmphhh!!!!!!!!Argh!!!!
Sangat2 stress bile hard disk itu rosak. Content di dalamnya amat penting untuk aku.

Walaupun most of the things aku tak pedulik pn ape isi dia, tapi mmg penting bagi aku..

Sangat² sedih...kerana dia penting, hard disk itu penting...Sangat tertekan dan menekankan.... :'(

Sampai bos aku cakap, aku cam kena sabotaj je. Sbb dlu thumbdrive aku ilang, and then suddenly ade balik. Pastu surat dari jabatan lain ilang, sampai skang ni tgh risau cari. Tak habis ngan tu, hard disk aku rosak. Ade gak barang lain yang ilang..

Dahla skang banyak gile masalah...yang aku tak masuk campur pn orang sengaja libatkan aku. Yang aku tak bersalah pn orang salahkan aku...Masalah dengan diri sendiri lagi, melawan perasaan, melawan otak...Ape nak jadi ngan aku ni?

Takpela Huda, mungkin masanya membuang memori even though u cherish it so much...Redha Huda, redha...percaya dengan ketentuanNya. percaya semua yang jadi dengan izinNya...Bergembiralah! Percayalah kebahagiaan sebenar akan datang dariNya... :')

p/s : dear orang jahat, if u read this, u know who u are. I am stronger than u. There's nothing u can do to tear me down. U cannot hurt me physically or mentally. antalah bape banyak antu pn, Dia lebih berkuasa. ok!!! :)

0 butterflies: