Thursday, June 24, 2010

what a day~

Yes, this entry was suppose to be dedicated to a friend who'll be going to other district. She was offered a permanent position in there. She and another boy in the office.
Tapi, biarlah meroyan sikit kat sini...hahaha...It was funny tapi agak menekankan jiwa..peristiwa tukar tayar kete. I don't wanna say much about that experience, since aku dgn budak2 yang ikut aku (dengan harapan dorg membantu aku buat keputusan yang terbaik) semuanya hampehhh...Aku ingat dorg tau pasal tayar menayar nih, rupenye tak tau...adesssss......
Tapi takpelah, let this be a lesson for me. Bersyukur sbb at least dorg nak gak teman kan....Bersyukur juga sbb ini adalah pengalaman..tau yang kedai tu tak sepatutnye jadi destinasi selepas ini sekiranya ada perkara serupa yang jadi kat kete tu...hahahahah...
Sesungguhnya aku kne blajar bersyukur untuk tenang dan bahagia....Sbb pada aku, kebahagiaan dan ketenangan itu datang daripada rasa syukur pada apa yang Allah dah bagi....Terlalu banyak nikmat...aku selalu lupa.....Belajarlah huda.....Berubahlah....
Insya Allah~

0 butterflies: