Monday, November 16, 2009

November 17

Happy birthday to me...

I started off my birthday last night with the most memorable song in my life so far, karna ku sayang kamu by dygta. Terkejut gak sbb tak sangka lagu tu tetiba kuar kat tv3. Trus teringat dia..

My cousin wished me birthday n cakap this date was the date she and her husband met. Well, today is also a very meaningful date to me, since 4 years back, I met him after 9 yrs being apart.

Aku dapat ice-cream yang aku slalu bebel2 nak [dari first time aku nampak ice-cream, tak kira walaupun f(x) dia tak seberapa] tu from my mum n sis..tak sangka gak dapat sebenarnya, sbb aku tak penah mintak dorg belikan. I really appreciate it. My beloved bro gave me a cd case. This year, it's a cow. Last year i got bubub. Adik aku mmg suka bagi haiwan2 yang comel ni agaknya..hehehehe...

Kawan2 ofis lak bagi kasut sukan. Well, dorg tanya aku nak apa, sbb tak tau nak bagi aku ape. Sbb most benda yang boleh bagi kat aku, aku cam tak perlukan sgt.hehehe....

Tapi salah satu daripada wishlist aku, ialah happiness and tranquility. And the other one is a secret... ;p

And I would like to thank everyone who remembered my birthday for their thoughts and love. I love you all..

0 butterflies: