Saturday, October 11, 2008

Serikin

Ptg tadi Akmal call ajak g umah Noor beraya. Lebih kepada sbb nak kenalkan aku kat technician ada sebuah sekolah ni, Wan sbb aku ade sesi kat situ nnt, nak mudahkan lagi keje aku nnt. Tapi mstu aku on the way nak g Srikin, so tak join dorg. Today was my second time going to Serikin. Aku bli telekung, t-shirt ngan kain. The rain made my shopping less interesting. Alas, what to do kan?

On my way nak balik umah, aku terfikir..Grieving is a mistake, bila dia off or tukar no hp. Which buat aku memberontak, nak bangun dari kesedihan tu. Bukan nak cari pengganti or whatsoever, tapi lebih kepada tak suka bila rasa diri tak dihargai. Bila letak single ke kat fs dia, berduyun2 pompuan anta comment and add dia. Mesti seronok jadi dia kan, senang je nak cari pengganti kalo nak.

Urgh....jiwa kacau, otak serabut....

0 butterflies: