Saturday, September 6, 2008

Menonton TV

Smlm adalah hari menonton tv..tv itu saya yang conquer..hahahaha...tahpape je..

Lepas sahur smlm tak tdo, so lepas buat semua benda yang sepatutnye turun bawah konon2 nak tgk tv, so i watched Cinta Luar Biasa at Astro Kirana at 7am. Ada beberapa perkara yang aku dapat masa tgk cite tu, tapi highlight of the day was kata2 nasha aziz(i dun remember her name in that muvi tho)[her script],

Kita semua ada life masing2,
dah tak boleh nak macam dlu lagi dah,
tapi kita masih kawan kan?

True kan...Akan smpi satu stage where kita takkan hangout dengan closest frens as much as u did b4, sebab masing2 akan sibuk. C'est la vie~!

Hans Isaac punye script pn bagus, tapi tak ingat...

N syanie punye script lebih kurang camni,

Dalam sedar tak sedar,
hari ni dah jadi semalam,
esok akan jadi hari ni....(the rest saye tak ingat ye)

Itu adelah fact yang kita smua tau kan...tapi kadang2 kita cam tak sedar...Ada yang masih bury themselves in sadness, hatred, revenge...Padahal everything is in the past, banyak benda yang dah berubah..

Adakah aku seorang yang susah nak terima perubahan?Wake up!

Kepada Zatil, smlm aku g korea jumpe Yoon Eun Hye...Nnt aku balik jepun ehhh....eheheheh...

Smlm sempat gak g jumpe cinderella..Best la plak...Lepas tu balik Korea balik...

0 butterflies: