Monday, September 13, 2010

Al-Fatihah

Al-Fatihah buat sahabat tersayang, Siti Nurshilawati Abd Jalal yang telah kembali ke rahmatullah pada 2 Syawal yang lalu, jam 6.30 petang. Semoga Allah memberkatimu dan ditempatkan bersama-sama orang yang beriman.

Terkejut bila dapat berita tu pkl 1 pagi 3 Syawal yang lepas. Macam tak percaya, amik masa gak nak kne tau dia sakit pe..

Kalo nak ikutkan, masa aku mula2 kenal arwah takde la rapat pn, tapi bile form1, kelas sama, duduk pun bersebelahan. Masa tu kat depan kitorg Asari n Shah Erhan. Bile aku pindah, aku call Angah, dia kata Cikgu Trumay cakap sejak aku takde memang dah tak dengar suara Shila.
Ye la, aku ni kan kecoh..

Dia memang baik, sangat-sangat baik. Lama aku cari dia kat fb, last2 jumpa...tapi tak sempat nak catch up and all...Allah lebih menyayanginya...

Yes, walaupun aku jauh, aku pn terasa kehilangan dia..Apepun, aku bersyukur sbb berpeluang mengenali arwah. Sangat-sangat gembira dapat berkawan dengan dia, walaupun sekejap..

Semoga roh awak tenang di sana, Shila. dan kite berdoa agar kita dipertemukan di sana kelak..Your loss is felt deeply and you'll be badly missed by all of us..R.I.P.

Al-Fatihah

0 butterflies: